نوشته شده توسط : hiwebex

مهم ترین ماموریت شرکت طراحی وب سایت فرآیندی است که طی آن محصول ایجاد وب سایت است. خدمات شرکت طراحی وب سایت شامل جنبه های مختلفی است که از جمله طرح بندی صفحه وب، تولید محتوا و طراحی گرافیک می توان نام برد.

در حالی که اصطلاح طراحی وب سایت و توسعه وب سایت اغلب به یک مفهوم برای شرکت طراحی وب سایت مورد استفاده قرار می گیرند، طراحی وب سایت از لحاظ فنی یکی از زیرمجموعه های دسته بندی گسترده ای از توسعه وب سایت است.

وب سایت ها با استفاده از زبان نشانه گذاری به نام HTML  ایجاد می شوند. طراحان وب در شرکت طراحی وب سایت، صفحات وب را با استفاده از تگ هایHTML  ایجاد می کنند که محتوا و ابرداده های هر صفحه را تعریف می کنند.

در شرکت طراحی وب سایت طرح بندی و ظاهر عناصر در یک صفحه وب به طور معمول با استفاده از CSS و یا صفحات سبک آبشاری تعریف می شود. بنابراین، بیشتر وب سایت ها شامل ترکیبی از HTML و CSS است که نحوه تعیین هر صفحه در مرورگر را مشخص می کنند.

بعضی از طراحان وب صفحات کد دستی (تایپ کردن HTML و CSS از ابتدا) را ترجیح می دهند، در حالی که برخی دیگر از ویرایشگر “WYSIWYG” مانند Adobe Dreamweaver استفاده می کنند. این نوع ویرایشگر یک رابط بصری برای طراحی صفحه وب فراهم می کند و نرم افزار به طور خودکار کد HTML و CSS مربوطه را ایجاد می کند.

یکی از راه های محبوب دیگر برای شرکت طراحی وب سایت ها استفاده از سیستم مدیریت محتوا مانند وردپرس و جوملا است. این خدمات قالب های وب سایت مختلفی را ارائه می دهد که می تواند به عنوان نقطه شروع برای یک وب سایت جدید مورد استفاده قرار گیرد. مدیران وب پس از آن می توانند محتوا را اضافه کنند و طرح با استفاده از یک رابط مبتنی بر وب سفارشی کنند.

متن بعد: تکنیک های طراحی وب سایت

سفارش طراحی سایت

ارتباط از طریق تلگرام





:: برچسب‌ها: "طراحی سایت" ,
:: بازدید از این مطلب : 6
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: